dissabte, 6 de desembre del 2008

Apagant focs.

La pluja no atura res. La vida segueix igual plogui o no. Els bars, les botigues, les classes, les manifestacions, els "perroflautas"... Pensant en quin és el millor "souvenir" de Santiago que es pot portar als amics i la família vaig arribar a la conclusió que el paraigua és el què millor defineix aquesta ciutat. A totes les botigues en venen, els hippies de les paradetes en venen, tothom surt de casa amb un paraigua sota el braç faci el dia que faci, no hi ha local sense paraigüer i, fins i tot, hi ha gent que va amb el paraigua obert encara que no plogui. Potser he usat massa la paraula paraigua en aquest post. Ja ho sé, no és cap error. El que passa és que el paraigua és l'acompanyant de luxe de qualsevol història santiaguera.
Bona tarda.

1 comentari:

J. B. ha dit...

em portaràs un paraigües de Santiago? jeje, jo preferia una d'aquelles tapes tan guapes.

respecte al pedazo post dels conillets... ja saps que no em puc drogar, que em torno paranoic i em pesa el cap...

;o)