dimarts, 30 de setembre del 2008

Mirant cap al centre.



Aquesta és la vista q tinc de la Catedral des de casa. Bé, des de casa no, des d'un parc molt maco i tranquil que tinc al costat.
Aquest matí he anat a l'Oficina de Relacions Exteriors de la USC per veure quins i quants papers em queden encara per fer. Hi havia una cua de cal Déu, però per sort eren tots Erasmus, els Séneca fem una altra cua i anem a un altre despatx. Jeje!! Haig de fer mil papers, entre ells un que haig d'aconseguir q em tornin a firmar a la UB i que haig d'entregar abans de 15 dies. No sé com ho faré. Després m'he passat per la uni a passejar una mica i a veure-la per dins, vaja un laberint de passadissos i escales. Espero trobar les aules demà quan vagi a classe. La veritat és que l'edifici de la uni és força maco, li dona mil voltes al nou edifici de la de Bcn.
Aquesta tarda me la passaré llegint i descansant, que entre la passejada fins la facultat i després que he passat pel súper, i he tornat caminant carregat de bosses, estic una mica cansat. Com a mínim no perdré el costum de caminar, ho hauré de fer encara que no en tingui ganes.
En fi, més tard o demà una mica més de la meva "vida santiaguera".
Bona tarda a tothom.

1 comentari:

J. B. ha dit...

això de caminar, ja se sap, "s'ha de tenir el gen...", jaja

;o)