dimecres, 1 d’octubre del 2008

Primer dia de classe.




Avuí primer dia de classe. Cinc hores per fer quatre assignatures. De 9h. a 14h. I ja ha faltat el primer professor, precisament de l'assignatura que més ganes tenia de fer avuí, "Historia del Cine Español", el profe està de baixa i com a molt d'hora tindrem la primera classe el dia 27 d'octubre. Per sort els dimecres serà el pitjor dia, els altres faré només dues o tres classes i començaré més tard. La uni és molt maca, la foto és d'un passadís qualsevol entre aules, ja veus!!! Les classes són com a màxim d'uns 25 alumnes, que n'aprenguin a Bcn!!! El bar és molt cutre, realment cutre, ja us en posaré alguna foto i opineu. Els profes els he vist una mica massa "espanyols", però què em podia esperar si estic a la capital de Galícia??? Amb els dies podré opinar amb una mica més de propietat i també comentaré.

Per altra part resulta que per fer uns petits canvis en la matrícula he de fer papers aquí perque me'ls signin i els haig d'enviar a Bcn perque me'ls signin allà també i entregar-los abans de 15 dies, ...15 dies!!! Ja està el servei de correus espanyol preparat per aquestes coses??? No sé, jo faré tot el que pugui, que no es pugui dir que no faig la meva feina.

Aquest primer quatrimestre tindré les tardes lliures, no sé si dedicar-les a estudiar, a escriure, a dormir, a passejar o si buscar-me un curro. Jo no en tinc gens de ganes de currar, però potser fer vida aquí, pagant el que pago, i cobrant la beca i el sou, sigui una bona forma per estalviar. Quina paradoxa, no??? Així podré tornar a casa l'any que ve amb més calers que al marxar.

Bé, estic a cinc minuts de que comenci el Barça-Shaktar, i com que no tinc Canal+ l'hauré d'escoltar per la ràdio alhora que em faig el sopar. Així que el post d'avuí s'acaba aquí. Demà una miqueta més.

No us torneu bojos!!! No feu malifetes!!!!!

1 comentari:

Comtessa d´Angeville ha dit...

alegria de que vaja bé!! fa molt de fred???