dissabte, 11 d’octubre del 2008

Ein film von: Daniel Sánchez Arévalo.

Daniel Sánchez Arévalo. M'ha agradat la visió d'aquest tio. Azuloscurocasinegro. L'acabo de veure i m'ha agradat molt. Potser perque porto gairebé dues setmanes "in the fifth dick", o potser perque és una bona peli. Sé que molta gent l'ha vist i que alguns d'ells me l'havien aconsellat fa temps. També sé que no descobreixo la sopa d'all. Però estic descarregant l'Ares per baixar-me coses de l'Arévalo aquest. Es veu que té una pila de curts.
Que us aprofitin els mojitos o les birres o els "Nobel" o els vins o els "sex on the beach" o els kalimotxos o les mitsubishis o el que sigui que tingueu ara mateix als vostres sistemes circulatori, nerviós i/o respiratori.
Jo aniré a dormir. Demà si en tinc ganes alguna visita cultural/arqueològica per preparar el terreny i veure el que després hauré de ressenyar per l'assignatura d'aquest mateix nom.
Tot aixecant la mà com l'Isma de tv3, ...salut!!!



[No m'he equivocat d'idioma, resulta curiós sentir-los en alemany i pensar que entens el que diuen.]