dimecres, 8 d’octubre del 2008

Una tarda més.



He rebut una carta. La primera carta des de que estic a Santiago. A dins una postal amb el Pont del Diable nevat i un retall de diari/revista amb el dibuix d'una dona d'esquena amb poca roba. Les dues coses ja reposen a les parets de l'habitació. M'haig de rentar les dents i fer una petita "siesta". Avuí no tinc feina. Si després de la "siesta" no plou, cosa poc provable, agafaré el cotxe i aniré a fer fotos. Si puc intentaré posar una mica de mar en aquestes fotos. Serà el meu primer Atlàntic vist des de Galícia. En cas contrari em conformaré amb una mica de verd, d'aquest verd que aquí hi ha per tot arreu.

A la foto el rierol del parc de Belvís. Que ni és rierol ni és res. Potser amb més pluja baixi més ple. La foto està feta des d'una de les dues lloses de les que ahir ja vaig parlar.

Segueixo enyorat, ...i enyorant. Aquí em sembla que se'n diu morriña.

Bona tarda!!