dimarts, 7 d’octubre del 2008

Passejant...



Descartades ja les assignatures "de marras" he vist que dilluns i dimarts tinc una sola hora de classe de 13h. a 14h. Per tant em deixa la tarda lliure i em dona "vidilla" al matí. Si no estic a gust aquí m'ho hauré de fer mirar.

Avuí m'he llevat amb una mica de temps i després d'esmorzar tranquilament assegut he anat a passejar per un parc que hi ha de camí a la uni, si em desvio una mica del camí recte. N'han fet un parc, però segueix veient-se clarament que allò eren les terres, o part d'elles millor dit, que el seminari que hi ha a dalt del turó tenia com a senyoriu. "Parque de Belvís" en diuen. Molt maco, tot verd, amb arbres, amb un rierol al bell mig, però amb obres, unes tremendes màquines excavadores grogues i uns senyors també de groc que n'ocupen la part central. M'agradaria poder-lo veure un cop acabades les obres. (Apunt: Bon lloc per anar a córrer.) Bé, que quan baixava cap al rierol amb intenció de creuar-lo em trobo el recó de la foto, un camí de baixada que et porta a l'aigua totalment encaixada entre pedres amb unes lloses rectangulars com a pont i amb dues portes diferents que et porten a dos parts, també diferents, del parc. (La foto està feta des d'una d'aquestes portes.)

Ara em posaré a fer un escrit/resum/opinió que haig d'entregar demà sobre un reportatge d'arqueologia que ens van passar. Res de l'altre món m'ha dit la professora, només per veure qui va estar el dia del video i poca cosa més. Amb una cara de foli ja n'hi ha més que prou.

Després, si encara fa aquest "bo" que sembla que fa ara, aniré a passejar una estona més. Potser penjo algo a la nit. O potser no.

Bona tarda a tothom!!!

2 comentaris:

J. B. ha dit...

Collons que ha de ser maco, aquest parc que descrius, amb aigua i tot... hi anirem a córrer quan vingui ;o)Guay, que tinguis tant de temps, sobretot dilluns i dimarts. Això et dóna (quasi) uns mega caps de setmana. Què faràs amb tant de temps, muchachote? Una abraçada!

Anònim ha dit...

Hola mestre!

Jo arribo demà, i aquests primers dies aniré de bòlit buscant pis, suposo.

Si te n'assabentes d'algun, avisa'm, de moment estic atent als que pengen al taboleiro.

Ja parles gallec? T'envio un mail quan estigui instal·lat i birregem!

Per cert, jo també sóc d'anar a córrer, aviam si entre l'un i l'altre ens animem!