divendres, 31 d’octubre del 2008

Aclaració ...amb formatge, mandonguilles i patates.

Abans de res vull aclarar que la frase del post anterior no és de la Comtessa, tant sols la va penjar al seu blog. L'autor original de la mateixa és un tal Francesc Bodí, en el llibre "El soroll de la resta". Un cop feta l'aclaració penjaré una foto de la tapa que ens van posar ahir en demanar una canya i una estrella. Per cagar-s'hi!!! El problema és que encara no m'acostumo als horaris i els costums d'aquí i ja havia sopat i tenia la panxa plena quan ens van plantar "semejante burrada de tapa" al davant. Tot i això em vaig cruspir la meva part, com ja es pot sospitar a la foto per la falta de mitja mandonguilla i l'absència de la llesca de pa (sense tomàquet) amb formatge que ocupava la part superior del plat. Ja hi han dos bars a la llista que estic fent de llocs on portar els amics que em vinguin a veure. Avuí soparé al bar "Avión", que m'han dit que els divendres posen tapa de marisc, que resulta que els sobra de la peixateria que tenen. Ja faré la crítica del lloc.


Bona tarda.

1 comentari:

J. B. ha dit...

oh my god, la frase de marres del post anterior (per cert, boníssima), no vull ni pensar perquè l'has triat ;o)
sobre la llista de bars on portar als amics, deixa'm dir-te que m'estàs emocionant.
que et milloris dels mocs, chacho.