dissabte, 18 d’octubre del 2008

Sequera.

Tinc uns "gadjets" a l'ordinador que, apart de dir-me l'hora i estar-se tot el temps fent una petita presentació de les fotos que tinc seleccionades, em diuen el temps i la temperatura d'allà on jo vulgui en temps real. Per primer cop des que estic aquí la temperatura de Santiago supera la de Barcelona, ara mateix posa "Santiago: 18º i sol." i "Barcelona: 17º i pluja lleugera." Si hi afegeixo que, com vaig dir l'altre dia, només ha plogut quatre estones, la pregunta és: "Seré jo qui porta la sequera allà on va???"
Acabo de posar la primera rentadora de la meva vida i, per vergonya meva, m'he adonat que no és gens difícil. Que trist!!!
Aquí us deixo una cançoneta que parla del tema. (De la sequera, no de la rentadora)





Bona tarda a tothom.

1 comentari:

J. B. ha dit...

Ni molt menys era per fer-te la competència, Joan. Competición est non. Senzillament s'ha donat així ;o) I per cert, m'encanta que ja facis servir la paraula gadjet, jeje.