dilluns, 6 d’octubre del 2008

"Hace un dia gris..."



M'he llevat i ja està plovent. Sembla que algú amb cert "poder" hagi llegit el meu post d'ahir i hagi decidit donar-me pel cul. Ja estic fent les primeres dues campanes, bé, no són campanes exactament ja que no estic matriculat. Un cop hagi parlat amb els profes sabré ben bé el que hi ha. Crec que no faré cap de les dues assignatures "de marras". Això em deixarà una mica més de temps lliure, a veure com el gasto. El que més ganes tinc de fer és escriure, ja sigui algo mínimament creatiu o pensaments tipus diari a última hora del dia. Avuí tinc entès que arriba el quart company de pis, a veure si és una mica més animat i aquest pis guanya una mica de vida.


Bon dia a tothom. Per la nit una mica més.


Esperant poder llegir actualitzacions en cert blog.

4 comentaris:

J. B. ha dit...

farem el què podrem, muchacho, n'acabo de penjar una, de petita però important... però vaig de deures fins al coll... potser hauré d'espaiar les actulitzacions, doncs.

que jo no faig campana ;o)

--ja he enviat el sobre!

J. B. ha dit...

l'egocentrisme, que em pot, ja ho saps... jeje.

sí, sí, JO TAMBÉ espero poder llegir actualitzacions en cert blog...

perdó, eh.

;o)

Kucky ha dit...

Jo no he dit res.

Q consti.

J.

Comtessa d´Angeville ha dit...

I jo voldria un company de pis/llit menys animat i que la casa esta no fora una festa continua, que m´alce i hi ha tots els matins algú dormint als sofas... però mira, és el que hi ha.

Ja ho he dit que NOOOOO, que no són meus eixos textos, són de la María, una artista. Pots vore el seu fotolog /tendidoelectrico

No són meus però m´agraden tant justament perquè podrien ser-ho, així tal qual, sense canviar ni una coma.