diumenge, 5 d’octubre del 2008

Diumenge tarda.

No en tinc gens de ganes, porto tot el dia fent com una marmota sense moure'm de casa, de l'habitació al sofà i del sofà a l'habitació, crec que ja va sent hora que em faci veure una mica per aquí. Demà ja farà una setmana que estic a Santiago, i encara no ha plogut. Quan s'hi posi a veure si se n'anirà tot a prendre pel cul!! Bé, com deia, una setmana, primer dilluns de classe, demà em toca anara a parlar amb alguns professors i a veure si son més o menys flexibles i/o exigents, així penso si m'hi matriculo o no. No tinc ganes que em facin anar boig amb massa feina d'aquí cap allà. Sempre he estat una mica gos, no??

Trobo a faltar moltes coses, trobo a faltar certa gent. En una setmana m'he begut NOMÉS dues llaunes de coca-cola. Què està passant?? A no ser que em prengui les classes al 100% i vagi a per la matrícula, cosa que no passarà, sembla que tindré força temps lliure. Em veig fent abdominals i flexions i anant a córrer. Qui ho hagués dit. Tornaré fet tot un "Escamilla". Si m'hagués de servir d'algo... Ara estic a l'habitació, escoltant la ràdio, es veu que el Màlaga ha guanyat a Huelva 0 gols a 4, no sé si soparé, m'he fotut una pizza del cagar-s'hi i em noto inflat, amb certs nervis i una mica al.lucinat encara, però inflat també. Tinc el cotxe aparcat just al davant de casa, el veig des de la cuina, quina cosa més curiosa, la cuina té vidrieres de sostre a terra, hi entra molta llum. M'hauré de comprar un calefactor individual per quan faci fred i una petita làmpara per poder llegir al llit. Un cop tingui això tindré tot el que em fa falta per estar "com a casa", per sentir això com a algo meu, tot i que encara em costa trobar la tauleta o m'aixeco del llit cap al cantó que no és.
No sé realment què esperava que seria això, no sabria dir les espectatives que tenia, si és que en tenia, però de moment no està sent res digne de no fer-me tornar. Ara, que si penso que només porto 7 dies i n'hauré d'estar un mínim de 270 podria molt ben ser que canviés d'opinió. Aquesta és la intenció, no??
Ahir va guanyar el Barça "palizón mediante" a l'Atlètic de Madrid. Aquest matí ho han fet els del bàsquet contra La Penya. Per la tarda pallissa del Màlaga. I d'aquí a una estona a veure si guanyen "els pericos" al Bernabeu. Seria un bon final per a una curiosa setmana.

Per cert, vaig dir laltre dia que penjaria fotos del bar de la uni, doncs aquí les teniu, una espècie de cosa de vidre, al mig del petit pàrquing dels profes i amb menys poder d'atracció i menys caliu que el de la UB al Raval, que ja és dir. Els que vingueu a visitar-me ja el coneixereu, com a mínim el veureu per fora. I espero que algú vingui a veure'm abans de finals de maig o juny. Que ja sé que sense pluja s'està millor, cabrons!!


Bé, per avuí crec que deixaré d'escriure, total, per no dir res millor fer-ho "claro y conciso" i jo crec que ja em passo una mica.

Bona tarda-nit a tothom!!

Petons a alguns.

1 comentari:

J. B. ha dit...

jaja, m'ha encantat lo del Escamilla ;o) I sí que et passes una mica, no vegis quina llargada de text... però se't perdona, perquè tot el què expliques m'interessa. Bé, tot, menys tota la crònica esportiva que, com saps, me la sua.

ja tinc la postal i alguna sorpresa al sobre, amb segell i tot. A veure si demà te l'envio. Em faria gràcia ser el primer.

Ens llegim, muchachote. I gràcies per suggerir-me entrevistats.

Que sàpigues que m'està voltant pel cap una nova secció per l'Informador que seria una mena d'Afers Exteriors del Mikimoto, però amb penya de Marto que viu fora de Marto, i tu series un dels entrevistats, jaja... De moment, només és un projecte.

petonets