dissabte, 25 d’octubre del 2008

Parlant clar. (II)

Seguint amb el mateix tema de l'altre dia. El de la tira còmica. Aquí us deixo un video força aclaridor. És en anglès, però subtitulat, i s'entén perfectament. La verita és que jo la crisi la miro així com algo que no m'afecta, o que m'afecta molt poc. Estic vivint a una ciutat on pagues 100 i pocs euros al més per compartir pis, on per poc més de 10€ pots sopar i sortir per la nit i on la majoria de coses són més econòmiques que a Barcelona. Si hi afegim que no pago hipoteca, que no tinc fills ni cap obligació econòmica d'aquest tipus i que estaré cobrant de l'Estat fins el proper mes de juliol, puc dir tranquil·lament que la crisi me la porta molt fluixa. Espero no equivocar-me. I si sóc una mica més sincer també puc dir que ja feia temps que deia que passaria algo similar a tot això, i que fins i tot ho desitjava. No em considero mala persona per pensar aquestes coses i em sap greu per alguna de la gent que ho està passant malament però, això sí, quan penso en totes aquelles persones que algun dia han dit allò de: "No em fa tanta falta per viure, però com que els pisos sempre van a l'alça prefereixo comprar, així el dia de demà podré guanyar calers", o allò de: "No et queixis tant que a tothom li costa pagar el pis, si no ho fas és perque no vols, jo vaig pagar X€ ahir i avuí em donen 2X€, demà me'n donaran 3X€", el somriure que se'm pinta a la cara em fa semblar el tio del "Netol". És el que hi ha.
Bona nit a tothom.

1 comentari:

J. B. ha dit...

Brutals, aquest parell. Els havia vist en un 30 Minuts, fa un parell de setmanes, però el tros que has posat tu és molt més llarg. Són bons, molt bons. Igual que tu, quan tires de sarcasme i se't posa la cara de Netol, que m'encanta. Una abraçada, xaval.