dissabte, 3 de gener del 2009

----------2oo9----------

Acabem d'estrenar any. 2oo9 tot just s'ha deixat veure i ja es pot aventurar per on anirà.
Serà l'any d'Obama? Serà l'any del Finançament i l'Estatut? Serà l'any del triplet del Barça? Serà l'any de la Pau a l'Orient Mitjà? Serà l'any de la sort? Serà l'any del porc o de la rata? Serà l'any que decidiré definitivament deixar la carrera a mitges? Serà l'any que em decidiré a no tornar a casa i anar-me'n a fer el hippye pels móns de Déu? Serà l'any de fer el mateix de sempre i quedar-me a casa queixant-me de tot sense fer res?
Quanta pregunta, no? M'agradaria tenir la resposta, com a mínim, a les tres últimes. Les altres realment m'importen ben poc, més aviat res. Al cap i a la fi no som tots una mica bastant egoïstes? Jo crec que sí, sempre me n'he considerat una mica. Hi ha qui no ho vol acceptar però ho és com els demés, amb l'afegitó de la hipocresia de dir que no ho és. Si et claves una agulla no és a tu mateix a qui li surt la sang? Doncs això. Quan estimem algú busquem el séu benestar o busquem la nostra pròpia satisfacció al saber que tenim algú al costat?
Fa una mica ja ho he escrit però ara hi torno. No em feu gaire cas. Només tenia ganes d'escriure algo per estrenar el 2oo9 al blog i com que no tenia un tema gaire interessant o novedós m'he decidit per omplir això de preguntes i de tòpics recorrents. Espero sentir-me més inspirat demà o demà passat. I que vosaltres ho veieu.
Us deixo amb els Manel, un grup curiós que acabo de descobrir. Encara no diré que són uns cracks però van pel bon camí per arribar-hi.




Bon any 2oo9 a tothom!!!! ...o casi.

1 comentari:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Els Manel sí són uns cracks!!!


Que vaja molt bé este 2009, Joan. Els canvis siguen per a millor i veges que la vida no està per vore-la des de la finestra, hi ha que eixir al carrer i tirar-se de cap a ella!!!