dimarts, 13 de gener del 2009

Furgant a la llaga.

Hi ha dies que no fas altra cosa que pensar. I fa temps vaig llegir, no sé on, algo així com ara "pensar pot resultar perillós". Habitualment aquests dies de reflexió me'ls passo llegint o escoltant música o veient pelis o combinant qualsevol de les tres opcions, i avuí no ha estat una excepció. Bé, realment sí que hi ha hagut alguna diferència, avuí m'he despertat a mig camí entre la borratxera i la ressaca, i això és un afegitó que no et fa tenir gaires ànims de fer res productiu. Per sort no tenia tabac i, com que tenia molta mandra, no n'he volgut anar a comprar. Gràcies a això no m'he passat el dia fumant porros com un idiota, ja hauria estat "el acabose". Llegir no he llegit gaire cosa, però he vist una peli que feia temps que havia de veure, "Me & you & everyone we know", i m'ha agradat força, no sé si per bona o per arribar al moment just. M'ha fet pensar en Amelie i en Magnolia. La resta del dia me l'he passat del llit a l'ordinador i de l'ordinador al llit, i tot regat amb la música d'un altre grup que m'han descobert recentment, Vetusta Morla, uns veritables cracks dins l'estil de música que jo etiqueto com a "música para petaos". Us deixo amb la que per mi és la seva millor cançó, Copenhage.




Bona nit.