dijous, 22 de gener del 2009

Qui no té res a fer el gat pentina.

Dijous per la tarda, tothom a classe o estudiant, al carrer hi plou i hi fa vent, i jo mato el temps a casa amb l'ordinador. Quan tens alguna cosa al cap que consideres important no t'hi queda espai per res més, i això és el què em passa a mi. Voldria llegir, voldria estudiar, voldria escriure, però només penso en una cosa. M'està matant!! A l'ordinador hi sona la llista de reproducció titulada "Guitar Hero". Sí gent, heu llegit bé, Guitar Hero!!! I entre cançó i cançó, quan ha sonat "Highway Star" dels "Deep Purple", he començat a buscar videos d'un dels millors "solos" de guitarra que he sentit mai, tot i que segur que els qui toqueu aquest instrument en sabreu un munt de més macos i complicats. A mi m'encantaria tocar la guitarra ja fa anys, però mai m'hi he posat, com en tantes altres coses. Us deixo amb imatges del "solo" i de la cançó sencera. Un clàssic del rock!!!






Bona tarda.

1 comentari:

J. B. ha dit...

no ho sabia això, per què no t'apuntes a un curs (gratuït) de guitarra, chacho? si et ve de gust, per què no...