dissabte, 24 de gener del 2009

Plagi de mi mateix.


"Són les 12 de la nit, fa dies q no "postejo" res amb un mínim interès, estic de vacances, tinc calor, m'agobio pensant en lo de Santiago, el pis, el lloguer, els/les companys/es, la beca, arribar a final de mes, m'he llegit tres llibres en dos dies i cap d'ells té res a veure amb la carrera, no sé quina foto triar, en tinc mil i cap d'elles reflexa com em sento, em vas dir q em trucaries akest finde i ja estem gairebé a dimecres, pensant-hi fredament tb podria haver trucat jo, jo marxo a Santiago, tu te'n vas a Varsòvia, encara no t'he dit el q penso, el q sento, ni crec q t'ho arribi a dir, total, ja t'ho vaig dir fa temps i em vas dir q hi havia el Xavi pel mig, maleït Xavi!!! sempre el Xavi, àlies "ara vinc ara vaig", "ara hi sóc ara no hi sóc", com en Houdini, en fi, diria q ara el Xavi no hi és, xo sempre és a temps de fer una aparició estelar, aniré al llit i començaré el quart llibre en tres dies, potser així hi penso menys, a qui intento enganyar?? serà q no em conec ja, q ja vaig tenint una edat, ara volia posar "en fi" i resulta q ja ho he posat fa 3 línies, vull una autocaravana per anar a St. Petersbourg o a Moscou o a Shangai o a Montserrat o allà on pugui aconseguir estar trankil, i fer-me un got de llet ámb nesqüik al matí mirant un paisatge desconegut, un paisatge nou cada matí, vull començar a escriure i no parar, vull ser capaç de començar un curs prenent-me'l en sèrio, vull independitzar-me i sobreviure, vull guanyar-me la vida d'alguna forma q m'agradi, no sé què m'agrada per guanyar-me la vida, vull aprendre a cuinar, xo a cuinar bé, vull mirar-li l'oli al cotxe, i rentar-lo tb, vull seure en una terrassa una nit d'estiu fumant-me un porro mirant els estels escoltant a Vivaldi a Wagner a Bethoven a "The Pixies" a Jaques Brel a Antònia Font o a qui sigui q ompli una mica els silencis, vull passar de les tres a les quatre boles fent malabars, vull pujar un 6b de primer, vull fer tot això i mil coses més, i vull fer-ho tenint-te al costat, ...es tant demanar???"


Això ho vaig penjar al Flog fa uns mesos. M'ha vingut de gust penjar-ho aquí. És perfectament vàlid pel dia d'avuí tot i que amb algun petit retoc.


Bona tarda.

1 comentari:

J. B. ha dit...

patam!



és un text CONTUNDENT i ROTUND, sens dubte. però, és clar, que el llegeixi jo no serveix de res, suposo.

una abraçada, xaval. no sé què més dir. si fos qüestió d'un petit cop de cotxe, et portaria a caminar a algun lloc tranquil... into the wild.

EN FI.

;o)